mandag den 4. februar 2008

Kæmpe upload


Hold da op, hvor er jeg kommet langt bagud, altså med bloggen :-) Ellers har jeg jo styr på næsten alle 23 ting. (Pral og løgn) Jeg har arbejdet med Meebo og messenger. Ha ha (kald det at arbejde:-) jeg har chattet - sjovt - men det føltes som om jeg pjækkede fra arbejde.
Tagging blev en ensom omgang jeg oprettede mig på del.ici.us og gav min yndlingsside til ferieboliger, som er meget, meget billigere end andre sider, alligevel var det kun mig der havde anbefalet siden- og selvom jeg er pioner er min ildhu nok ikke stor nok, ja ja det betyder jo, at jeg har mere at vælge imellem på siden, hvis den ikke bliver voldsomt kendt - eller går ned - gisp!
Det var ikke nogen stor profil jeg oprettede på facebook - men det gik let- takket være Grete og Grethe, der havde sendt mig invitationer for at få mig som ven! Jubii hvor stort! Og Sørme om ikke min ældste datter lynhurtigt havde opdaget at hendes mor havde en lillebitte profil - så nu er jeg oså ven med min ene datter :-)

Ingen kommentarer: